تومان
فارسی
جستجو

ارسالی ها و مرجوعی ها

چطور در هویار سفارش خود را ثبت کنم ؟

سفارشات از طریق تلفن های شرکت، ایمیل و یا ارسال در خواست در واتساپ پیگیری و پاسخ داده می شوند. جهت تسریع در پاسخ به درخواست ها لطفا درخواست های خود را از طریق واتساپ ارسال نمائید.

مرجوعی ها:

شرکت هویار تمام تلاش خود را می کند که کالا خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد. در هنگام حرید به مشخصات فنی دستگاه ها دقت شود. دستگاه بهیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی شوند.

کالا را چطور ارسال کنید؟

- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش هویار جداً، خودداری کنید.

- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه به همراه کالای اصلی ارسال شود.

-بهترین و کم هزینه ترین روش ارسال کالا ارسال با پست پیشتاز می باشد. خواهشمند است در حد امکان از پست استفاده شود. هزینه ارسال کالا جهت خدمات و گارانتی بعهده خریدار می باشد.